Jos emme koe saavamme riittävästi proteiinia ravinnosta, voimme täydentää proteiinivarastojamme proteiinijauheilla. Heraproteiinijauheet eivät maistuneet minulle, joten kokeilin sekä hamppu- että riisiproteiinia. Hamppuproteiinivalmisteessa on vain noin puolet proteiinia, kun taas riisiproteiinivalmisteessa sitä on non 90 prosenttia. Lisäksi hamppuproteiini maistui lievästi puisevalle kun taas riisiproteiini on neutraalimpaa.

Tässä esimerkkejä käyttämistäni proteiinijauheista:

http://www.vitaravinne.fi/hamppuproteiinijauhe-luomu-p-693.html (maidoton ja miellyttävän makuinen)

http://eu.iherb.com/NutriBiotic-Raw-Organic-Rice-Protein-Plain-1-lb-5-oz-600-g/24100#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=nutribiotic%20rice%20protein&rc=2126&sr=null&ic=9

 

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s