Mm. nämä vitamiinit ja hivenaineet ovat olleet käytössä:

A-vitamiini

http://www.iherb.com/Now-Foods-Vitamin-A-10-000-IU-100-Softgels/11192

B-vitamiini

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/BEFOLI-TABLETTI-30-tai-100-depottablettia 

http://www.iherb.com/Thorne-Research-B-Complex-12-60-Veggie-Caps/18126

B5-vitamiini

http://www.iherb.com/Now-Foods-Pantothenic-Acid-500-mg-250-Capsules/326

C-vitamiini

http://www.iherb.com/NutriBiotic-Ascorbic-Acid-Crystalline-Powder-16-oz-454-g/24191

http://www.iherb.com/Now-Foods-C-500-Complex-250-Tablets/7186

D-vitamiini

http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-10-000-IU-120-Softgels/21314

http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-10-000-IU-360-Softgels/21298

E-vitamiini

http://www.iherb.com/Solgar-Vitamin-E-200-IU-100-Veggie-Softgels/48630

Magnesium

http://www.iherb.com/Life-Flo-Health-Pure-Magnesium-Oil-8-oz-237-ml/33840

http://www.iherb.com/Life-Flo-Health-Pure-Magnesium-Flakes-Magnesium-Chloride-Brine-2-75-lb-44-oz/39710

https://www.terveysmarket.fi/tuoteryhmat/54-magnesium/tuote/1746-betteryou-magnesiumflakes-kylpyhiutaleet/

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/better-you/better-you-magnesium-flakes-kylpyhiutaleet-p-5638.html

http://www.iherb.com/Now-Foods-Magnesium-Citrate-200-mg-250-Tablets/691

Seleeni

http://www.iherb.com/Source-Naturals-Selenium-From-L-Selenomethionine-200-mcg-120-Tablets/1408

http://www.iherb.com/Nature-s-Way-Selenium-200-mcg-100-Capsules/4554

Sinkki

http://www.iherb.com/Now-Foods-Zinc-Picolinate-50-mg-120-Capsules/878

Jodi

http://www.bobbyshealthyshop.co.uk/show-product-details.php?ID=98
Kupari

http://www.verkkosivuapteekki.fi/Kelasin-Kupari-100-tablettia


4 Comment(s)

  1. eljii

    5.2.2015 18.03

    B12 oli tärkeänä tuolla T3-annosteluohjeessa plus lukuisissa muissa tietolähteissä



  2. ASR

    26.5.2015 16.04

    Hämmentävän erilaisia ovat eri ravinnelisäluettelot. Allolevassa pieni vertailu:

    https://drive.bitcasa.com/send/7jq6H63h2C_hxwyIe8TuB2yRm0U1CVA5quWra9qxIP39



    • Lepäävä

      27.5.2015 14.59

      Varmasti luetteloihin voi kerätä mitä vaan itseä kiinnostavia lisäravinteita. Terve ihminen, joka syö terveellisesti ja monipuolisesti, tuskin tarvitsee muuta kuin D-vitamiinilisän. Jos ihminen voi huonosti, hän voi mittauttaa, puuttuuko häneltä esim. jokin vitamiini tai hivenaine. Eivät lisäravinteet ole mikään itsetarkoitus. Lisäksi on hyvin yksilöllistä, kuka mitäkin lisäravinnetta voi tarvita.

      Jos niitä käyttää säännöllisesti, niistä on hyvä pitää taukoa esim. viikonloppuisin, matkoilla ja loma-aikoina, jotta maksa saa levätä.



Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s